Pracovné príležitosti
Rýchla navigácia
Sme radi, že uvažujete o práci v GMB. Galéria funguje so širokou škálou profesií, od kurátorov, reštaurátorov a spracovateľov umeleckých predmetov až po ekonómov, fundraiserov, zamestnancov prvého kontaktu, odborníkov na vzdelávanie, marketing či organizovanie sprievodných programov.
Návštevníci do galérie prichádzajú z rôznych prostredí a myslíme si, že rôznorodosť zamestnancov môže byť pre galériu len prínosom. Usilovne pracujeme na uznaní, podpore a vzdelávaní našich zamestnancov. Veríme, že s každým, kto v galérii pracuje, by sa malo zaobchádzať s rovnakým rešpektom.
Naše hodnoty a pracovnú klímu sprevádzajú nasledujúce preferencie:
- Profesionalita
- Tímovosť
- Efektivita
- Integrita
- Odvaha
Všetci zamestnanci vykonávajú svoju činnosť v historickom centre Bratislavy v Mirbachovom paláci a Pálffyho paláci. Miera flexibility pracovného času je vítaným prvkom a galéria neustále hľadá spôsoby, ako zvýšiť kvalitu pracovného prostredia.
Ponuka
Pridaj sa do tímu Galérie mesta Bratislavy!
Zisti ako fungujú procesy v galérii a pomôž nám zjednodušiť administratívne úkony na Oddelení galerijnej pedagogiky.
Hľadáme zodpovednú osobu, ktorá sa bude starať o administratívny chod oddelenia, študentku/študenta pôsobiaceho na vysokej škole ekonomického zamerania so sklonom k systematickosti a zodpovednosti.
Zisti ako fungujú procesy v galérii a pomôž nám zjednodušiť administratívne úkony na Oddelení galerijnej pedagogiky.
Hľadáme zodpovednú osobu, ktorá sa bude starať o administratívny chod oddelenia, študentku/študenta pôsobiaceho na vysokej škole ekonomického zamerania so sklonom k systematickosti a zodpovednosti.
Miesto: Bratislava - Staré Mesto
Pracovný čas: Pevný - štvrtok
Druh úväzku: Čiastočný
Spolupráca: Dohoda o brigádnickej činnosti
Odmena: 7 € / h, 30 h mesačne
Pracovný čas: Pevný - štvrtok
Druh úväzku: Čiastočný
Spolupráca: Dohoda o brigádnickej činnosti
Odmena: 7 € / h, 30 h mesačne
Náplň práce:
- zastrešiť administratívne procesy na oddelení galerijnej pedagogiky
- vypracovávanie zmlúv, výkazov
- nákup výtvarných materiálov a pomôcok, zadávanie objednávok do systému, vyúčtovanie nákupov
- komunikácia s ekonomickým oddelením a s dodávateľmi, evidencia nákupov a vedenie financií
- kontrola čerpania rozpočtu, cenový prieskum pre potreby projektov
- pomoc s prípravou výtvarných materiálov (kopírovanie, rezanie...)
- podpora pri riešení IT problémov
Zručnosti:
Microsoft Office - začiatočník
Microsoft Office - začiatočník
S vybranými uchádzačmi/uchádzačkami prebehne pohovor naživo.
Nástup od 1.3.2025.\ Prosíme o zaslanie životopisu emailom na [email protected] do 14.2.2025.
Nástup od 1.3.2025.\ Prosíme o zaslanie životopisu emailom na [email protected] do 14.2.2025.
Žiadosť
Žiadosť o prijatie do zamestnania, motivačný lisť a životopis zasielajte prostredníctvom nášho inzerátu na profesia.sk pokiaľ nie je uvedené inak.
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov či kandidátky.
Na základe podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov či uchádzačky, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore.
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov či kandidátky.
Na základe podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov či uchádzačky, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore.